Untitled-4-8aca5e3987b7dd43c18d85d529a37611.jpg

miniMBA vidiniai mokymai

Valdant kasdienius įmonės procesus sudėtinga stabtelėti ir pažvelgti į įmonės veiklą iš šalies, pabandyti mintyse pritaikyti naujus veiklos organizavimo modelius. Ši programa leido tą padaryti. Kaip ir tikėjausi, pavyko susipažinti su bendraminčiais, pasidalinti patirtimi bei gauti naudingų patarimų, kaip spręsti vienus ar kitus verslo iššūkius. Pati studijų programa puikiai apgalvota ir leidžia per trumpą laiką gauti naudingos informacijos apie visas inovatyvaus įmonės valdymo sritis.
Andrius Mickevičius,
Įmonės BALTIMAX direktorius
Greitai besikeičiančiame pasaulyje žinios yra didelė vertybė. Tai ir buvo viena pagrindinių paskatų rinktis šią programą. Taip pat dalinimasis patirtimi su kitais kolegomis bei naujos pažintys. Labai patinka patogus mokymų tvarkaraštis, taip pat puikiai sutvarkyti visi organizaciniai dalykai.
Agnė Kalnutė,
Įmonės ODA LT pardavimų vadovė
Tikėjausi pačių naujausių „best practice“ atvejų analizės ir juos gavau. Gavau ne tik tai. Sutikau dalyvių, kurie įkvėpė mane kūrybiškai pažvelgti į sudėtingas situacijas. Visa mokymų visuma (žinios ir dalyviai iš įvairių verslų)  leidžia įvertinti savo  potencialą, žinias ir nepanaudotus įgūdžius praktikoje.  Po paskaitų aš pasipildžiusi energijos veikti, išbandžiusi  praktinius įrankius ir patarimus, kaip dirbti efektyviau, naudoju tai  praktiškai
Jolanta Diaukštienė,
CITADELĖ banko personalo vadovė
„Užkabino“ profesionalių dėstytojų komanda, temų aktualumas, jų nuoseklumas, patogus mokymosi grafikas. Jau pirmieji užsiėmimai privertė susimąstyti apie fundamentalius įmonės veiklos formavimo principus, kuriuos dėl kasdieninių darbų gausos vis atidėliodavau tolimesniam laikui
Marius Savanevičius,
Įmonės UKRENGA direktoriaus pavaduotojas

Vadovams, kurie nori atnaujinti žinias


Vertė

  • Naujausios strateginės žinios, plečiančios vadovo akiratį.
  • Naujas įrankis, leisiantis įveiklinti vadybines kompetencijas projektiniu „formatu“.
  • Verslo finansų esmė skaitmeniniame pasaulyje ir supratimas, kaip tai veikia asmeninius vadovo finansus.
  • Praktinės pamokos iš skaitmeninės rinkodaros projektų ir supratimas, kaip formuoti užduotis rinkodaros specialistams.
  • Naujas įrankis, leidžiantis išnaudoti korporatyvinės komunikacijos galimybes kuriant įmonės reputaciją ir pridėtinę vertę.

 

5 dienų programa vadovams

 

Vieta:

VU Verslo mokykla, Saulėtekio al. 22, LT-10225 Vilnius

 

Data, laikas ir kaina derinami indvidualiai

PVM netaikomas. Į kainą įskaičiuoti pietūs, kavos pertraukėlės, programos užbaigimo vakaras, sertifikatas

Pasiteiravimui:

Arūnas Rakauskas, miniMBA koordinatorius
El. p. mokymai@vm.vu.lt
Mob. tel. (+370) 656 30 629

 

 

 

 

 

Data

 Pagrindinės temos

Pasirenkamos temos

Gegužės 11 d.  Korporatyvinė komunikacija 

Pardavimai

Gegužės 18 d.  Derybų menas

Verslo psichologija

Gegužės 25 d. Vadyba vs projektų vadyba

Kūrybiškumas

Birželio 1 d. Įmonės finansinių sprendimų optimizavimas    

 

Birželio 8 d. Skaitmeninė rinkodara    

 

Ekspertai, kurie dalijasi naujovėmis

 


Šarūnas Mačiulis

Kaip efektyviai derėtis, kad būtumėte patenkinti ir jūs ir jūsų oponentai? Dažnai žmonės nesugeba atpažinti, kada yra jais manipuliuojama, nežino kokie yra manipuliacijų tipai ir nežino, kaip manipuliacija gali pakeisti derybų eigą. Šie mokymai padės suprasti derybų meno subtilybės. 

 

Derybų menas
Derybų menas
Šarūnas yra sertifikuotas mediatorius, NLP praktikas, diplomuotas mediacijos/derybų treneris, verslo konsultantas. Jis yra „Mediator LT“ steigėjas ir vadovas, VU Verslo mokyklos dėstytojas, Lietuvos gydytojų sąjungos mediatorius, turintis ilgametę praktinę patirtį – jis yra buvęs SIA Auster, Riga komercijos direktorius, partneris, IT kompanijos Forbis komercijos ir plėtros vadovas, Lietuvos pramonės, prekybos ir amatų rūmų asociacijos bei Lietuvos pramonininkų konfederacijos oficialus mediatorius, Derybų centrų vadovas. Šarūno ekspertinės kompetencijos apima šias sritis: derybų (pardavimų, pirkimų, santykių ir konfliktų) valdymas; pardavimų/pirkimų vadybininkų atranka, komandos formavimas, ugdymas, mokymai; poreikių nustatymas ir formavimas, įtaka; rinkodaros, reklamos, eksporto ir plėtros srityse, kokybiniai tyrimai.
 
Temos Rezultatai

-Derybų samprata, tipai ir strategijos;

- Pasiruošimas deryboms;

-Derybų etapai, eiga ir principai;

-Partnerių poreikių išgryninimas;

-Manipuliacijos, konfliktų šaltiniai;

-Į bendradarbiavimą ir susitarimo pasiekimą orientuotas efektyvus bendravimas, orumo išsaugojimas;

-Vertės kūrimas derybose ir sprendimų priėmimas;

-Tvirto susitarimo sudarymas.

Žinios, įgalinančios savarankiškai planuoti, organizuoti ir vesti derybas.
 

 

 

Ignas Zimaitis

Skaitmeninė rinkodara pasižymi tuo, kad geba klientą pasiekti tada, kai siūlomas produktas jam yra aktualiausias. Tai leidžia sumažinti išlaidas reklamai bei padidinti pardavimus. Mokymų metu bus apžvelgiamos naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos ir bus atskleista, kodėl skaitmeninė rinkodara šiuo metu yra labai galingas įrankis šiuolaikinėje rinkodaroje.

 

Skaitmeninė rinkodara
Skaitmeninė rinkodara
VU Verslo mokyklos dėstytojas, Vilniaus universiteto doktorantas. Ignas ne tik gilina savo žinias rinkodaros srityje kaip doktorantas, tačiau ir turi nemažą praktinę patirtį kaip rinkodaros vadybininkas įmonėje Tesonet, dirbančioje visame pasaulyje su kibernetinio saugumo ir IT projektais. Igno moksliniai interesai apima temas, susijusias su elgsenos ekonomika, vartotojų elgsena, paranojiško elgesio įtaka vartotojų elgsenai, kontraversiškos reklamos poveikiu vartotojų elgsenai.
 
Temos Rezultatai

Skaitmeninės rinkodaros aplinka:

-Kontekstas ir naujausios tendencijos; 

-Skaitmeninės rinkodaros strategija ir planavimas;

-Tyrimai bei veiklos matavimo rodikliai;

-Vartotojų elgsena skaitmeninėje erdvėje;

-Segmentavimo ir pozicionavimo strategijos skaitmeninėje erdvėje;

-Skaitmeninės rinkodaros komunikacija;

-Ryšių su vartotojais valdymas;

-Skaitmeninė rinkodara ir etika;

-Skaitmeninės rinkodaros strategijos įgyvendinimas.

Žinios, kurios leis kūrybiškai spręsti verslo problemas, pasitelkiant skaitmeninės rinkodaros įrankius.

 
 

 

 

Dalia Kutraitė Giedraitienė

Korporatyvinės komunikacijos tikslas – ilgalaikė organizacijos reputacija. Orientuodamiesi į rezultatą ir siekdami kurti teigiamą įvaizdį bei tvarią komunikaciją, išmoksime sumaniai ir kūrybingai išnaudoti  tiek modernius, tiek tradicinius viešinimo sprendimus. 

 

Korporatyvinė komunikacija
Korporatyvinė komunikacija
Dalia yra VU Verslo mokyklos partnerystės docentė, „Nacionalinės pažangos premijos“ direktorė. Ji turi įspūdingą praktinę patirtį korporatyvinės ir viešosios komunikacijos srityje – daug metų vadovavo „Strateginių komunikacijų centrui“, buvo išrinkta Seimo nare, dirbo Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanclere, daug metų dirbusi Lietuvos nacionaliniame radijuje ir televizijoje puikiai išmano tiek žurnalistų, tiek komunikacijos specialistų darbą.
 
Temos Rezultatai

-Šiuolaikinė informacinė erdvė: tendencijos, grėsmės ir galimybės;

-Korporatyvinė komunikacija verslo plėtrai;

-Ryšiai su visuomene: vadyba ir komunikacija;

-Turinio rinkodara, žiniasklaidos poreikiai;

-Organizacijos vidinė komunikacija ir lyderystė;

-Vadovo asmeninės komunikacijos galia;

-Krizių komunikacija: reputacijos apsaugai ir atstatymui;

-Efektyvi komunikacija;

-Bendravimas su žiniasklaida;

-Korporatyvinės komunikacijos strategija.

Žinios, kurios leis išnaudoti korporatyvinės komunikacijos galimybes kuriant įmonės reputaciją ir pridėtinę vertę.


 
 
 

 

 

dr. Birutė Miškinienė

Kuo skiriasi šiuolaikinis ir klasikinis projekto supratimas? Kokią vietą organizacijoje užima projektai? Sužinosite kaip įgyvendinti sėkmingai projektus, pasirenkant projektų valdymo metodikas. 

 

 

Vadyba vs Projektų vadyba
Vadyba vs Projektų vadyba
Birutė yra VU Verslo mokyklos direktorė, vadybos konsultantė, turinti ilgametę patirtį projektų valdymo ir pokyčių valdymo srityse. Birutė yra Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų viceprezidentė; Vilniaus regiono Verslo moterų tinklo tarybos, Lietuvos projektų vadovų asociacijos tarybos (2006-2014), EU Task Force ( 2010-2015) ir International Project Management Association narė.
 
Temos Rezultatai

-Klasikinis ir šiuolaikinis Projekto supratimas;

-Projektų vieta organizacijoje;

-Projektų vadovas ir jo kompetencijos;

-Projekto komanda ir įrankiai. -Suinteresuotos šalys ir jų valdymas;

-Sėkmingi projektai;

-Lyderis, Vadovas, Projekto vadovas –3x1? Misija (ne)įmanoma?

Žinios, kurios leis „įdarbinti“ racionalias vadybines kompetencijas projektiniu formatu.


 
 
 
 

 

 

Petras Dubinskas

Ko reikia siekiant efektyviai prognozuoti finansinius ateities rezultatus? Kaip įvertinti finansinių išteklių pritraukimo galimybes ir aktualumą? Kokius finansinius optimizavimo instrumentus pasirinkti siekiant efektyviai operuoti įmonės finansais?

 

Įmonės finansinių sprendimų optimizavimas
Įmonės finansinių sprendimų optimizavimas
Petras Dubinskas yra VU Verslo mokyklos lektorius, LB Makroprudencinės analizės skyriaus vyresnysis ekonomistas. Petras turi sukaupęs daugiau nei 15 metų darbo patirties finansų sektoriuje iš jų 10 metų komercinėje bankininkystėje dirbant audito ir kredito rizikos vertinimo srityje. Su studentais dalinasi savo praktinėmis ir teorinėmis žiniomis daugiau kaip dešimtmetį. Dažnai įvairiuose žiniasklaidos šaltiniuose galime atrasti Petro publikuotus straipsnius apie būsto rinką, kredito rizikos vertinimus ir finansus. Taip pat yra publikavęs daugiau nei 15 mokslinių publikacijų finansų tema. Petro ekspertinės kompetencijos apima šias sritis: finansinių sprendimų optimizavimas, investicijos, finansų inžinerija.
Temos Rezultatai

-Įmonės finansinių rezultatų prognozavimas;

-Finansinių išteklių pritraukimo galimybių vertinimas;

-Finansinio turto apskaita ir jos ypatumai;

-Finansų valdymo uždaviniai esant neapibrėžtumui.

Gebėjimas įžvelgti optimizavimo galimybes darant finansinius sprendimus, modeliuoti įmonės finansinę situaciją esant neapibrėžtumui ir taikyti modernius metodus priimant sprendimus.

 
 
 

Kontaktai

Vilniaus universiteto Verslo mokykla
Saulėtekio al. 22, LT-10225 Vilnius

Tel.: +370 5 236 6889
info@vm.vu.lt

Dėl priėmimo:
priemimas@vm.vu.lt

jovita.sneideriene@vm.vu.lt