Sidebar

SR 1
 

Jeigu tavęs nėra skaitmeninėje erdvėje, tavęs nėra apskritai – taip turbūt taikliausiai galima apibūdinti gyvenimą XXI amžiuje. Šiandien daugiausiai laimi tas verslas, kuris geba greitai bei efektyviai reaguoti į žaibiškai kintančią situaciją skaitmeninėje erdvėje. 

Ar tu joje jautiesi kaip žuvis vandenyje? Bendravimas tau gyvybiškai būtinas? Moki sukurti istoriją, kuri sudomins ir pritrauks dėmesį? Norėtum dirbti ar jau dirbi rinkodaros srityje? Tuomet Skaitmeninės rinkodaros studijos skirtos būtent tau!

 

ikona 6  Mūsų vizija
  • Istorijų ir įvaizdžių kova. Technologijų laikais, kai pasaulis yra persisotinęs informacija, rinkodara nebėra tik produktų kova, bet ir istorijų, įvaizdžių kova. Šios studijų programos tikslas – parengti rinkodaros ir komunikacijos profesionalus, galinčius sukurti vartotojui patrauklias verslo istorijas, valdyti įmonių ir produktų įvaizdį, greitai ir efektyviai spręsti komunikacijos krizes bei kurti rinkodaros ir komunikacijos strategijas.

  • Greita reakcija. Rinkodara, ypač skaitmeninė, reikalauja maksimalaus lankstumo ir gebėjimo prisitaikyti prie situacijos. Socialiniuose tinkluose ir skaitmeninėje erdvėje situacija gali kisti kiekvieną minutę, o svarbi žinutė pasimesti begaliniame informacijos sraute. Šioje studijų programoje studentai įgyja gebėjimą problemas spręsti greitai ir lanksčiai, atsižvelgdami į sparčiai kintančią aplinką.

 

ikona 2  Kodėl rinktis studijas Verslo mokykloje?
  • Išskirtinumas. Tai – vienintelė tokio pobūdžio studijų programa Lietuvoje. Čia pagilinsi žinias tiek tradicinės, tiek skaitmeninės rinkodaros srityse.

  • Lankstumas ir įvairiapusiškumas. Šios studijos yra puikiai suderinamos su darbu. 

  • Universalumas. Rinkodaros profesionalai reikalingi visose įmonėse, kurios nori išnaudoti sparčiai kintančių technologijų galimybes. Todėl šios programos absolventai gali sėkmingai dirbti įmonių rinkodaros padaliniuose pradedant mažmenine prekyba, žiniasklaida, turizmo sektoriumi, baigiant finansinių ir draudimo paslaugų, nekilnojamojo turto bei informacinių technologijų verslu, taip pat tyrimų ir konsultacinėse įmonėse, telekomunikacijų bei internete veiklą vystančiose įmonėse.

 

ikona 16

 Ką galėsite įtraukti į savo CV?

  • PROJEKTŲ VALDYMAS. Gebėsite priimti sprendimus ir vykdyti rinkodaros veiksmus tiek vietinėje, tiek ir tarptautinėje rinkoje, sudėtingas problemas skaidyti į konkrečias užduotis.

  • SKAITMENINĖS RINKODAROS STRATEGIJA. Sugebėsite pasirinkti įmonei tinkamiausius rinkodaros veiksmus skaitmeninėje erdvėje.

  • ANALITINIAI GEBĖJIMAI. Gebėsite analizuoti rinkodaros srities duomenis bei suprasti vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje.

  • DARBAS SU KOMUNIKACIJA. Sugebėsite kritiškai įvertinti rinkodaros komunikaciją ir planuoti skaitmeninės rinkodaros veiksmus.

 

 

i puslapi

 

Turi klausimų? Susisiek!

Jovita 2

Jovita Šneiderienė

el. p. ,  

tel. (8 5) 236 61 96, mob. tel. +370 612 46 044

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos