![]() |
Jaun. asistentas Ignas Zimaitis |
Dėstomi kursai Skaitmeninė rinkodara Skaitmeninės rinkodaros priemonės
|
Moksliniai interesai Rinkodara skaitmeninė rinkodara vartotojų elgsena |
![]() |
![]() |
Publikacijos
- Zimaitis, I., Degutis, M., & Urbonavicius, S. (2020). Social Media Use and Paranoia: Factors That Matter in Online Shopping. Sustainability, 12(3), 904.
- Degutis, M., Urbonavičius, S., Zimaitis, I., Skare, V., & Laurutytė, D. (2020). Willingness to Disclose Personal Information: How to Measure it?. Engineering Economics, 31(4), 487-494.
- Dikcius, V., Urbonavicius, S., Adomaviciute, K., Degutis, M., & Zimaitis, I. (2020). Learning Marketing Online: The Role of Social Interactions and Gamification Rewards. Journal of Marketing Education.
- Urbonavicius, S., Degutis, M., Zimaitis, I., Kaduskeviciute, V., & Skare, V. (2021). From social networking to willingness to disclose personal data when shopping online: Modelling in the context of social exchange theory. Journal of Business Research, 136, 76-85.
- Zimaitis, I., Urbonavicius S., Degutis, M., & Kaduskeviciute, V. Influence of trust and conspiracy beliefs on the disclosure of personal data online. Journal of Business Economics and Management, 1-18.
Projektai
- Veiksniai, lemiantys norą atskleisti savo asmeninius duomenis, ir jo įtaka pirkimo kanalo pasirinkimui (finansuojamas LMT, 2019.06-2022.07);
- Žaidybinių elementų poveikio internetinės parduotuvės lojalumui modeliavimas (finansuojamas LMT, 2021.05-2024.03)