Sidebar

 

 Jatautaitė1

 Docentė Jurgita Vizgirdaitė 

 

Dėstomi kursai

 Mokymasis mokytis

Moksliniai interesai

Edukologija

aukštojo mokslo raida

studijų kokybė

edukacinis įgalinimas mokymasis bendradarbiaujant

šiuolaikinė didaktika.

 

images Orcid ID 49408 Linkedln

 

 

Publikacijos

 

1. Palmira Jucevičienė, Jurgita Vizgirdaitė. (2018). Factors conditioning accessibility differences of the disadvantaged groups to higher education in various countries. Presentation at ECER 2018.
2. Palmira Jucevičienė, Jurgita Vizgirdaitė, & Hanan Alexander. (2018). Accessibility and Inclusion in Higher Education: Implementing International Imperatives in National and Institutional Contexts. Pedagogika, 130, p. 46-63, ISSN 1392-0340.
3. Jurgita Barynienė, Asta Daunorienė, Jurgita Vizgirdaitė. (2018). Dėstytojo įkvėpimo vadovas. KTU leidykla Technologija. KTU leidykla „Technologija“. eISBN: 978-609-02-1451-0.
4. Jurgita Šiugždinienė, Jurgita Vizgirdaitė, Asta Daunorienė, Gediminas Dapkus, Ignas Rumbutis. (2018). Krypties studijų programų vadovo kompetencijų ir studijų programos vystymas. Metodinė priemonė studijų programų vadovams. KTU leidykla „Technologija“. eISBN: 978-609-02-1526-5.
5. Miriam Grabuschnig, Jurgita Vizgirdaitė. (2015). Tarptautinių kompanijų organizacinė kultūra kompanijos naujienlaiškiuose (automobilių pramonės Vokietijoje ir Pietų Afrikoje atvejis. Informacijos mokslai, 73, p. 116-138, ISSN 1392-0561. ISBM: 978-609-02-1451-0.
6. Šiaučiūnaitė, G., Vizgirdaitė, J. (2015). Member Retention Rate in Student Organization via Talent Management (case of AIESEC). Social Sciences, Kaunas University of Technology. Accepted for publication.
7. Janutaitė, Š., Vosyliūtė, V., Vizgirdaitė, J., Taras, V. (2015). Cross-cultural Virtual Group Work: Cooperation vs. Collaboration (Case of Project „X-Culture“). Social Sciences, Kaunas University of Technology. Accepted for publication.
8. Vizgirdaite, J., Juceviciene, P. (2013). Designing and Implementing a Didactic System as an Educational Empowerment of Student Collaborative Learning in the University Studies. ScienceDirect, Procedia - Social and Behavioral Sciences, (accepted for publication).
9. Vizgirdaite, J. (2012). Collaboration as a Precondition for Teaching and Learning with Cases” International Journal of Case Method Research & Application (WACRA, The World Association for Case Research and Application), XXIV(3), 5-21.
10. Vizgirdaite, J., Juceviciene, P. (2012). Educational empowerment of collaborative learning at the University. Social Sciences, (the journal is currently noted in the CSA Social Science Collection (Sociological Abstracts) and EBSCO (SocINDEX with Full Text), 75(1), 41-52.
11. Vizgirdaite, J., Fridrikaite, L. (2012). Managerial factors conditioning the collaborative learning environment in the university studies. Social Sciences, 76(2), 61-73.
12. Vizgirdaite, J., Fridrikaite, L. (2012). Mokymosi bendradarbiaujant aplinkų universitete vadybiniai veiksniai. Tiltai, 1(6): 119-124.
13. Vizgirdaite, J. (2011). Meaning of collaboration: From different social contexts to common understanding, Social Sciences, 4(74), 70-83.
14. Vizgirdaite, J. (2009). Filling the Child-Parent Relationship Gap via the Parent Self-Education and Intergenerational Education on Internet Slang, Social Sciences, 2(64), 57-66.
15. Vizgirdaite, J. (2009). The Needs of the Adult Intensive Care Unit: Case of the Formal and Informal Family Caregivers, Science and Educational Processes.
 

Projektai

EXPERT
DARE (Developing programs for Access of Disadvantaged groups of people and Regions to Higher Education) is a cross-regional project under the Erasmus+ Key Action 2, funded by the Educational, Audiovisual and Culture Executive Agency ("EACEA") of the European Union.
 
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos