Sidebar

 

Kilde1

  Lektorė Laura Kildė 

 

Dėstomi kursai

Verslo ir akademinė anglų kalba

Moksliniai interesai

Edukologija

edukacinės technologijos

andragogika

metakognityvumas

antreprenerystė

inovacijos

 

images Orcid ID 49408 Linkedln

 

 

Publikacijos

Kildė, L. (2023). ESL Teachers’ Approaches towards the Acceptance of Educational Technology Integration in Non-Formal Education: A Case from Kenya. Journal of Education Culture and Society, 14(1), 634–649. https://doi.org/10.15503/jecs2023.1.634.649

 
Kildė, L. (2022). A Qualitative Study of Adult Learners’ Self-Directed Learning Readiness in Non-Formal ESP Online Courses: Lithuanian Students’ Perspective. Pedagogika, 146(2), 95–109. https://doi.org/10.15823/p.2022.146.5
 
 
Kildė, L. (2022). The enhancement of self-directedness in the studies of English books for specific purposes: an analysis of ESP study books. Journal of Education Culture and Society, 13(1), 189–200. https://doi.org/10.15503/jecs2022.1.189.200
 
 
Kildė, L. (2022). SELF-DIRECTEDNESS IN NON-FORMAL ONLINE BUSINESS ENGLISH COURSES: ADULT LEARNERS’ PERSPECTIVES: PUPIL: International Journal of Teaching, Education and Learning, 6(1), 44–55. https://doi.org/10.20319/pijtel.2022.61.4455
 
 
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos