Sidebar

VU VM fasadasVilniaus universiteto (VU) Verslo mokyklos Tarptautinio verslo programos (anglų kalba) studentai, vadovaujami dėstytojo dr. Eigirdo Žemaičio pavasario semestrą dalyvavo projekte „Virtual Business Professional“ kartu su studentais iš viso pasaulio. Šiais metais buvo analizuojami „Google“, „Starbucks“ ir „Audi“ reputacijos atvejai virtualioje erdvėje. Net keturias prizines vietas užėmė VU Verslo mokyklos studentai.

Šiais metais programoje dalyvavo 530 studentų iš 14 institucijų, esančių 7 šalyse (Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Indijoje, Lietuvoje, Ispanijoje, JAV), o patys studentai buvo iš daugiau nei 40 šalių. Iš viso susibūrė net 90 skirtingų komandų, nes studentai paskirstomi į virtualias grupes, sudarytas iš penkių ar šešių narių, atstovaujančių skirtingas institucijas. Komandos dirba su realiais klientų projektais šešias savaites. Tai sunkus, sudėtingas, tačiau naudingas ir įdomus projektas.

Dovydas Stasytis„Turėjau galimybę dalyvauti šiame nuostabiame projekte ir labai džiaugiuosi to nepraleidęs. Galiu išskirti du kertinius patobulintus įgūdžius. Pirmasis, pats įdomiausias, tačiau taip pat ir sudėtingiausias dalykas buvo susidūrimas su tikros, milžiniškos korporacijos iššūkiu – vykdėme analizę bei dėliojome strategiją, kaip „Audi“ gali įžengti į Suomijos rinką su savo nauju produktu – universaliu eismo registratoriumi. Antrasis patobulintas įgūdis – tai virtuali tarpkultūrinė komunikacija. Šeši komandos nariai, trys šalys bei penkios laiko zonos sukėlė nemažai iššūkių, su kuriais susiduria ir tarptautinės organizacijos, tad tai buvo puiki praktika bei pavyzdys kaip tai veikia. Virtuali komunikacija kiekvieną dieną tampa vis aktualesnė, o šio projekto metu atsiradusios ekstremalios aplinkybės, kurios užgriuvo visą pasaulį, tik dar kartą įrodo jos svarbą bei efektyvumą“ – savo įspūdžiais apie projektą dalijosi VU Verslo mokyklos antro kurso studentas Dovydas Stasytis.

Šiais metais studentai dirbo su „Google“, „Starbucks“ ir „Audi“ klientų projektais. „Google“ ir „Starbucks“ projektai buvo orientuoti į reputacijos internete valdymą, o „Audi“ projektas – iššūkis patekti į rinką. Po projekto vienas iš „Audi“ atstovų teigė, kad dalyvavimas projekte jiems patiems buvo įkvepianti patirtis. Komandos, kurios kūrė „Audi“ įėjimo į rinką strategiją, pažvelgė į projektą iš daugelio skirtingų perspektyvų ir pateikė jiems daug naujų įžvalgų. Jų rezultatai yra labai naudingi ir bus realiai naudojami kuriant mūsų įėjimo į rinką strategijas.

„Audi“ įėjimo į rinką strategiją kūrusių komandų kategorijoje pirmą vietą užėmė Idos Sinisalo komanda, antrą – studento Dovydo Stasyčio grupė. „Starbucks“ kategorijoje pirmą vietą užėmė komanda, kurioje dirbo VU Verslo mokykloje pagal Erasmus mainus atvykusi studentė iš Ispanijos Noelia Raquel Macias Silva. „Google“ kategorijoje trečią vietą užėmė studento Matthis Gruel grupė.

„Džiugu, jog VU Verslo mokyklos studentai kartu su Erasmus studentais jau antrus metus iš eilės taip sėkmingai pasirodo šiame sudėtingame tarpkultūriniame projekte. Dabartinis kontekstas įrodo, kad darbas virtualiose komandose įgauna vis svarbesnę prasmę. Ir tai dar kartą įrodo, kad studijos Verslo mokykloje leidžia įgyti svarbių kompetencijų ir įgūdžių, realiai pritaikomų gyvenime. Labai dėkoju mūsų dėstytojui dr. Eigirdui Žemaičiui už iniciatyvą, įsitraukimą ir tokį puikų jo vadovaujamų studentų dalyvavimą projekte“ – teigia VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos