Sidebar

Vakar, gruodžio 2 d., vyko jubiliejinis – penktasis – VU Verslo mokyklos organizuojamos iniciatyvos „Versli šeima“ renginys, kuriame buvo apdovanoti šeimos verslai. Į tris nominacijas „Mylimiausias šeimos verslas“, „Šeimos verslas 2020“ ir „Jauniausias šeimos verslas“ pretendavo net septyniolika šeimos verslų iš visos Lietuvos.

„Noriu pasidžiaugti visais šeimų verslais, kurie šiais metais dalijosi savo nuostabiomis istorijomis mūsų organizuotame konkurse – jie visi jau yra laimėtojai, nes jų pasakojimai įkvepia ir kitas šeimas. Nepaprastai didžiuojuosi šia iniciatyva, kuri per penkerius metus padėjo mums sukurti ir išauginti šeimos verslų dalyvių, partnerių, rėmėjų solidžią bendruomenę. Šeimos verslai mūsų ekonomikoje vaidina du svarbius vaidmenis: prisideda prie ekonomikos augimo ir šeimų tradicijų puoselėjimo, kas yra pakankamai svarbu mūsų valstybei“ – teigia VU Verslo mokyklos vadovė ir iniciatyvos sumanytoja dr. Birutė Miškinienė.

laimetiojaiPortalo 15min skaitytojų sprendimu „Mylimiausio šeimos verslo“ nominacija atiteko šeimos verslui „Batų namai“, kurie gamina išskirtinę rankų darbo avalynę. „Jauniausio šeimos verslo“ nominacija, skaitytojų ir komisijos sprendimu, atiteko „Ehusk“, kurie gamina puodelius ir įvairius gaminius iš perdirbtų kavos tirščių. Nominacijos „Šeimos verslas 2020” nugalėtojais tapo įmonė „JKG“, valdanti šeimos įkurtus verslus „Jaukurai“, „Karenta“ bei „Supergarden“, kuriuose įsitraukusi jau trečioji šeimos karta. Visi laimėtojai buvo apdovanoti išskirtinėmis galimybėmis apie savo verslus plačiau papasakoti portale 15min, taip pat gavo „Luminor“ įsteigtus piniginius prizus. Visi dalyvavę šeimos verslai taip pat galės pasikonsultuoti su iniciatyvos partneriais INVEGA dėl verslo augimo galimybių, o su „Šeimos kredito unija“ – dėl finansavimo.

„Šiuo apdovanojimu labai džiaugiamės visi – tiek šeima, tiek visa mūsų komanda, kuri tapo mūsų šeima. Į savo verslą, kūrybą, bendravimą įdedame labai daug širdies, todėl nuoširdžiai jaučiamės nusipelnę šio apdovanojimo, tačiau taip pat turime ir labai daug kur tobulėti bei siekti daugiau naujų tikslų, kur ir eisime toliau“ – teigia „Batų namai“ vadovas Benas Maslauskas.

Šiais metais konkurse dalyvavo daug įdomių, išskirtinių verslų, tad komisija bendru sutarimu išskyrė ir kelis ypatingų jų simpatijų susilaukusius verslus, tai „Jūratės duona“ – šeimos kepyklėlė, kepanti išskirtinę duoną pagal senovinį receptą, „Žemaitijos sėklos“ savo verslą vystantys jau 25 metus bei „Bitelės ūkis“, kuriame jėgas suvienijo ir rankų darbo dovanėles iš gamtos turtų gamina keturios šeimos moterys. Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai netgi įsteigė specialią nominaciją – „Vartotojų patirtis 2020“, kuri atiteko šeimos verslui „Pizza Verde“, džiuginančiam Neapolietiška pica uteniškius bei miesto svečius.

„Kuriant bet kurį verslą, produktą, paslaugą, svarbi ne tik pastarųjų kokybė, bet ir vartotojo patirtis, neretai nulemianti įmonės sėkmę. Išskirtine pasiūla bei dėmesiu klientų simpatijas ir gerus atsiliepimus pelnęs šeimos verslas „Pizza Verde“ rado kelią į vartotojo širdį, kuris šia patirtimi dalijasi su kitais. Verslo ambasadoriai – patenkinti klientai – yra raktas į sėkmę, kurį rado šis šeimos verslas. Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai džiaugiasi galėdami apdovanoti Utenoje prieš metus duris atvėrusią išskirtinę piceriją „Pizza Verde“, jau susilaukusią puikių įvertinimų ir pripažinimo“ – teigia vienas iš renginio organizatorių, Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinis direktorius dr. Almantas Danilevičius.

Komisija finalRenginio metu žiūrovai turėjo ir puikią galimybę išgirsti plačiau apie šeimos verslų aktualijas: VU Verslo mokyklos partnerystės profesorius dr. Modestas Plakys papasakojo apie verslų perdavimo praktiką Lietuvoje, o savo patirtimi, kaip tai vyksta Suomijoje, pasidalino dr. Sirpa Sandelin. „Luminor“ finansinių konsultacijų skyriaus vadovė Diana Kačanauskaitė pristatė aktualius klausimus apie finansavimą verslo augimui. Renginį vedė 15min verslo žurnalistas Saulius Jakučionis.

„Projektu „Versli šeima“ siekiame suvienyti šeimos verslo skatinimo ir stiprinimo srityje dirbančias organizacijas, įmones, profesionalus ir projektus, jog bendromis jėgomis mūsų visų balsas būtų stipresnis, o šeimos verslai ir jų ypatingos istorijos būtų girdimi vis garsiau ir dažniau. Džiaugiamės mūsų šių metų bendradarbiavimu ir labai kviečiame šiuo ypatingu laikotarpiu palaikyti Lietuvos šeimos verslus – pirkite dovanas sau ir artimiesiems iš šeimas ar net kelias kartas maitinančių verslų, o šeimų verslus kviečiu palaikyti vieniems kitus ir atrasti tiek verslo bendrysčių, tiek ir draugysčių šeimomis – veikdami kartu mes stipresni, nei po vieną.” – sako 15min rinkodaros vadovė Rima Olberkytė-Stankus ir skatina šeimų verslus būti drąsiais ir pasidalinti savo istorijomis su portalo žurnalistais ir skaitytojais.

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos