2024-11-13
Pardavimų strategijos modulyje, kurį dėsto VU Verslo mokyklos assist. Dr. Edgaras Abromavičius, neseniai vyko išskirtinės paskaitos. Jose aukšto lygio pardavimų specialistai – Vytenis Utaras, „VIA Lietuva“ korporatyvinės komunikacijos vadovas, ir Rokas Čepanonis, „OXYGEN“ pardavimų vadovas, dalijosi savo vertinga patirtimi ir įžvalgomis. Studentai turėjo unikalią galimybę gauti praktinių žinių ir realių pavyzdžių, kuriuos jie galės pritaikyti savo profesinėje veikloje.
Vytenis Utaras pristatė Lietuvos naujienų portalų industriją, aptardamas šioje srityje vyraujančias rinkos tendencijas. Jis supažindino studentus su projektų valdymo, banerių rinkos niuansais ir prekės ženklo pateikimo būdais, padedančiais efektyviai pasiekti tikslinę auditoriją. Vytenio įžvalgos atskleidė Lietuvos rinkos savitumus ir suteikė praktinių žinių, kaip šią informaciją taikyti profesinėje aplinkoje.
Tuo tarpu Rokas Čepanonis išsamiai aptarė „OXYGEN“ prekės ženklo pardavimų procesus bei ryšių su klientais palaikymo svarbą. Jis supažindino studentus su strategijomis, kurios padeda užtikrinti ilgalaikius santykius su klientais, didina prekės ženklo patikimumą ir lojalumą. Rokas pateikė pavyzdžių, kaip efektyviai palaikyti santykius su klientais intensyvioje rinkoje, kur asmeninis dėmesys ir profesionalumas yra ypač svarbūs.
„Vytenio ir Roko perduota patirtis buvo neįkainojama mūsų studentams, norintiems gilintis į pardavimų ir komunikacijos sritis. Šios paskaitos ne tik įkvėpė, bet ir padėjo studentams geriau suprasti dinamišką pardavimų ir rinkodaros pasaulį“, – sakė VU VM assist. Dr. Edgaras Abromavičius.
Šios paskaitos dar labiau sustiprino ryšį tarp akademinės bendruomenės ir verslo ir prisidės prie naujos kompetentingų pardavimų specialistų kartos ugdymo.