Sidebar

Studentai, baigiantys praktiką lapkričio pabaigoje, praktiką ginsis nurodytais laikais.
 
Jei studento praktika baigėsi anksčiau - studentas turi susitarti gynimo laiką su praktikos vadovu asmeniškai.praktikos
 
 
Praktikos gynimų vadovų komisijos Gynimo data ir laikas
Dr. D. Oželienė ir J. Asist. I. Zimaitis gruodžio 7 d. 15 val.
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Partn. Doc. P. Dubinskas ir Doc. Dr. I. Bužienė gruodžo 7 d. 10 val.
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Lekt. G. Cislikauskienė ir Partn. Doc. Taurimas Valys gruodžio 8 d. 15 val
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Partn. Doc. Nijolė Kudabienė ir Lekt. J. Būdvytienė gruodžio 8 d. 11 val
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Doc. Dr. Elzė Rudienė ir Prof. M. Laužikas gruodžio 9 d. 15 val
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Lekt. Danutė Rasimavičienė, Doc. Dr. Jurgita Vizgirdaitė
gruodžio 9 d. 15 val
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Prof. Dr. A. Paškevičius ir Asist. Dr. R. Budrionytė gruodžio 8 d. 15 val
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
J. Asist. I. Radavičienė ir Prof. dr. S. Mačiukaitė - Žvinienė gruodžio 10 d. 14:30 val.
   
Praktikos gynimų vadovų komisijos  
Lekt. Dr. V. Malinauskaitė ir Asist. E. Žemaitis gruodžio 10 d. 15 val.

Linkime sėkmės
 

VU Verslo mokyklos organizuojamas 10 dienų trukmės pokyčius švietime skatinantis projektas „Edtech Hackathon“ pasiekė kulminaciją – lapkričio 22 d. vykusioje tiesioginėje transliacijoje projekto dalyviai komisijai pristatė savo startuolių idėjas, o pagrindinį prizą laimėjo vaikų įsitraukimą į mokslą skatinanti platforma. 

Edtech Hackathon dalyviai komisija ir organizatoriai „2020-ieji stipriai pabrėžė būtinybę įkvėpti naujos gyvybės švietimo sričiai. Džiaugėmės išvydę labai plačią sprendimų įvairovę, naudingą įvairiausiems diapazonams – nuo vaikų iki paauglių, nuo jaunų suaugusiųjų iki dirbančių specialistų ir senyvo amžiaus žmonių. Kiekviena komanda finale pristatė konkrečias problemas, kurias reikia spręsti, ir atskleidė kūrybinius planus bei idėjas tam padaryti. Iš tiesų buvo malonu sudalyvauti VU edtech hakatone, ypatingai šiuo metu, kuomet pati mažiausia iniciatyva gali atidaryti ne vieną galimybių langą.

Dalyvių komandos švytėjo smalsumu, paskatino asmenis siekti akademinės kompetencijos, siekė veiksmingo bendradarbiavimo per atstumą ir skatino konstruktyvų grįžtamąjį ryšį. Buvome priversti pajusti didelę aistrą ir jaudulį ekrane iššokančioms idėjoms. „Edtech Hackathon” yra lyg švyturys sudėtingame pandemijos apsuptame pasaulyje, nes švietimas turi didelę jėgą vilčiai sukurti – kaip yra pasakęs Konfucijus, „Švietimas kelia pasitikėjimą, pasitikėjimas kelia viltį, viltis kuria taiką“, - sako Rita Sakus, komisijos pirmininkė. 

Hakatono komandų idėjos aprėpė mokymosi visą gyvenimą spektro sprendimus – virtualių pamokų, tarptautinių mainų studentų komunikacijos, kūrybiškumą skatinančios, mokymosi sužaidybinimo ir senjorų edukaciją įgyvendinančios platformos, mokslo eksperimentų rinkiniai, anonimiško studentų atsiliepimų apie dėstytojus ir dėstytojų apie studentus programėlės.

Apie pasaulinės pandemijos padiktuotą naują realybę apkalbėta yra iš ties labai daug. Su iššūkiais susiduria ne tik verslai, bet ir švietimo įstaigos. Džiaugiuosi galėdamas prisidėti prie tokių iniciatyvų kaip jau tradiciniu tapusiu VU EdTech hakatonu. Nors, rodos, iššūkiai su kuriais susiduria edukacinė sritis nekinta, šiemet pastebėjau gerokai paaugusią dalyvių brandą. Į dalyvius įsitraukė patyrę, su technologijomis gerai susipažinę specialistai. Komandos ne tik užčiuopė gilesnes problemas, jų ir sprendimai apėmė platesnes problemas.

Tai, kad ne tik siūlomas siauras sprendimas, tačiau žvelgiama į gerokai platesnę perspektyvą – iš tiesų nuteikia labai pozityviai. Nuo grįžtamojo ryšio tarp dėstytojų ir studentų iki rimtos investicijos į mūsų augančią kartą taip sėkmingai programuojant jų galimybes iš anksto įžengti į mokslinių tyrimų laboratorijas. Ypatingo komisijos dėmesio susilaukė ir projektas, tiesiogiai nukreiptas į taip vadinamą sidabrinę ekonomiką, sprendimą skirta mūsų senjorams. Visiems, kurie nedalyvavo, rekomenduoju peržiūrėti hakatono finalinio renginio pristatymus“, – sako Andrius Milinavičius, „Edtech Hackathon“ komisijos narys. 

Sekmadienį vykusiame finale idėjas vertino profesionali komisija – „EdTech Forum Lietuva” bendraįkūrejas dr. Vladas Lašas, Lietuvos verslo angelų asociacijos (LitBAN) valdybos narė Rita Sakus, Nacionalinės švietimo agentūros direktorė Rūta Krasauskienė, Lietuvos švietimo tarybos pirmininkė prof. dr. Saulė Mačiukaitė-Žvinienė, „Swedbank investicijų valdymo direktorius” dr. Tadas Gudaitis ir „Baltic Sandbox” įkūrėjas ir plėtros vadovas Andrius Milinavičius. Komisijos simpatijas vienbalsiai užkariavo komandos „Paulai Tech” idėja „Universe for kids” – skaitmeninė mokymosi platforma, skatinanti vaikų įsitraukimą į STEM, kurią sukūrė komanda „Paulai Tech”.

Paulai Tech komanda„Mūsų komanda labai džiaugiasi, kad Lietuvoje atsiranda susidomėjimas edukacinėmis technologijomis. Vilniaus universiteto Verslo mokyklos organizuotas „Edtech hakatonas” buvo puikus renginys, kurio metu sulaukėme daug patarimų iš patyrusių ekspertų. Mūsų  vystomoje platformoje sudominsime vaikus mokslu ir technologijomis bei sudarysime galimybes juos išbandyti papildytoje realybėje” – dalinasi Monika Paulė, „Paulai Tech” narė.

Lapkričio 12 d. startavusioje edukacinių technologijų savaitėje žiniomis ir patarimais dalinosi stipriausių Lietuvos ir užsienio technologinių įmonių atstovai, Lietuvos viešojo sektoriaus bei startuolių atstovai – antrepreneris Ilja Laurs, „Unity“ atstovas Ben Mcilmoyle, „Swedbank investicijų valdymas“ vadovas ir VU Verslo mokyklos prof. Tadas Gudaitis, buvusi Lietuvos švietimo ministrė Jurgita Petrauskienė, KTU Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto dekanas dr. Ainius Lašas ir kiti. Dalyviai taip pat turėjo nepaprastą progą kartu su prof. dr. Christoph Schäfer virtualiai aplankyti CERN.

Viso projekto metu iššūkius švietime sprendė 130 dalyvių, susibūrusių iš viso pasaulio: Meksikos, Kolumbijos, Kinijos, Indijos, Bulgarijos, Belgijos, Ukrainos, Baltarusijos, Latvijos ir Lietuvos. Finalą pasiekė ir savo startuolių idėjas pristatė bei dėl pagrindinio prizo varžėsi 10 komandų

„Džiaugiuosi, kad „Edtech Hackathon“ jau antrus metus suburia stiprią ir atsidavusią komandą, kuri padėjo įgyvendinti šį 10 dienų inovacijų ir švietimo technologijų projektą bei gabiausius savo sričių profesionalus – mentorius, kurie šiais metais skyrė dešimtis valandų konsultacijoms, dešimtis pranešėjų, pristačiusius aktualiausius švietimo iššūkius ir galimybes bei dalyvius iš 6 laiko zonų, kurie sugebėjo suvienyti jėgas vieningo tikslo link – geresnio ir patogesnio švietimo visiems“ – dalinasi Vytenis Mockus, iniciatyvos sumanytojas ir vadovas.

hanny naibaho D7InODIWyK4 unsplashGalbūt galvojai apie galimą verslą su Kinijos partneriais? Arba norėjai susipažinti su kinų kalba ir kultūra iš arčiau?  

China track kursas padės pažinti Kinijos kultūrinius ypatumus, pramokti kinų kalbos bei padės pagrindus sėkmingam verslo vystymui Kinijos rinkose. 

Kodėl turėtum rinktis šį kursą: 

  • nemokami kinų kalbos ir kultūros kursai, vykstantys II-IV studijų semestrais;
  • sėkmingai baigus kursus išduodamas tai patvirtinantis pažymėjimas; 
  • semestras Kinijos universitete ir/arba vasaros stovykla.  

Sąlygos: 

Konkurse gali dalyvauti 1- ojo kurso Tarptautinio verslo bakalauro studijų programos studetai, kurie iki gruodžio 1 d. studijų  tarnybai Vilniaus universiteto Studijų informacinėje sistemoje (toliau – VUSIS) pateiks laisvos formos  prašymą ir motyvacinį  laišką. 

VU VM direktoriaus įsakymu patvirtinta atrankos komisija po gruodžio 1 d. organizuos motyvacinius pokalbius. 

Modulis organizuojamas, kuomet grupę sudaro ne mažiau 10-12 studentų grupė ir ne daugiau 20 studentų grupė.   

Konkursui pasibaigus, iki gruodžio 15 d. studentai informuojami apie susidariusią/nesusidariusią Modulio grupę. 

Kinų kalbos mokymas vykdomas anglų – kinų kalbomis. 

 

 
Kyla klausimų? Kreipkis į Tarptautinių mainų koordinatorę Danutę Butkienę:

 

Christoph Schafer PhotoĮsibėgėjus dešimties dienų trukmės pokyčius švietime skatinančiam projektui „Edtech Hackathon 2020”, VU Verslo mokykla dalinasi išskirtine galimybe pamatyti CERN – didžiausią pasaulyje dalelių fizikos ir aukštųjų technologijų laboratoriją – savo akimis iš vidaus.

„Šiandien hakatono žiūrovai turės išskirtinę galimybę pasivaikščioti po CERN – ši filmuota medžiaga dar niekada nebuvo rodoma viešai. Pasakysiu paprastai – jei ne dabar, ne šiandien, tuomet gal ir niekada tokia proga nebepasitaikys! Kartais yra sunku apibrėžti ir net suvokti, kiek gali fizika kaip fundamentinis mokslas. Visi įsivaizduoja, kad jutikliniai ekranai buvo išrasti Apple, Samsung, o internetą išrado kažkas JAV. Iš tikrųjų būtent CERN gimė ir internetas, ir jutiklinis ekranas, o tik vėliau atsirado kiti analogai. CERN yra lopšys daugybės priemonių, kurias mes naudojame kasdienybėje“, – sako prof. dr. Saulė Mačiukaitė-Žvinienė, Lietuvos švietimo tarybos pirmininkė.

Šalia virtualios ekskursijos, žiūrovai taip pat galės susipažinti su CERN vyresniuoju patarėju prof. dr. Christoph Schäfer, kuris plačiau supažindins su organizacijoje vykdoma veikla bei neįtikėtinomis mokslo ir inovacijų galimybėmis. Transliacijos metu pranešimą apie ateities įgūdžius ir švietimą 5.1 skaitys ir Lietuvos švietimo tarybos pirmininkė, VU Verslo mokyklos Antreprenerystės ir inovacijų plėtros vadovė prof. dr. Saulė Mačiukaitė-Žvinienė.

„Procesai, vykstantys CERN, turi poveikį viskam – medicinai, švietimui, kultūrai ir tam, apie ką net nenusimanome – nuo kelionės į menulį iki Romos imperijos archeologijos tyrinėjimų. Tomografija, pirmoji interneto svetainė, invaziniai vėžio lygų gydymo būdai,  – visa tai buvo išrasta CERN. CERN atkuriamos sąlygos, kurios buvo po Didžiojo sprogimo, ieškoma dalelių, kurios galėtų paaiškinti, kas yra Tamsioji energija. Mokslas visais laikais siekė praplėsti žmogaus suvokimą, spręsti pasaulinius iššūkius - klimato atšilimas, maisto ar vandens trūkumas. Mokslas turi būti svarbiausia kiekvienos valstybės investicija, nes nuo to priklauso  mūsų vaikų ateitis.“, – teigia prof. dr. S. Mačiukaitė-Žvinienė.

Transliaciją bus galima stebėti tik tiesiogiai, jai pasibaigus įrašas nebus saugomas. Virtuali ekskursija bus transliuojama „Edtech Hackathon 2020” metu, 18:00 val. Renginys vyks anglų kalba.

„Vieniems 2020 metai – tai krizės, pokyčių ir išbandymų metai, kitiems – tai galimybių ir proveržio metai. Kiekvienas iš mūsų galime pasirinkti, kaip panaudoti virsmo technologijas (angl. disruptive technologies) savo asmeniniam tobulėjimui. Antradienio pranešimai „Edtech Hackathon 2020“ suteiks galimybę sužinoti, kokie įgūdžiai bus reikalingi jau netolimoje ateityje ir kaip lavinami CERN fundamentaliuosius materijos savybių tyrimus atliekantys mokslininkai. Kviečiame šį vakarą praplėsti savo akiratį ir žinias apie mus supantį pasaulį ir jo galimybes“ – teigia Vytenis Mockus, „Edtech Hackathon“  iniciatyvos sumanytojas.

Transliaciją stebėti galite čia: www.vuhackathon.lt

 DSC0130 mazaVilniaus universiteto (VU) rektorius prof. Rimvydas Petrauskas Jungtinės Karalystės ambasadoje pasirašė memorandumą su Lankasterio universitetu, kuriuo susitarta dėl mokslo ir inovacijų centro R-E-D (angl. Research, Engagement and Delivery) sukūrimo VU Verslo mokykloje. Vienas pagrindinių naujojo centro tikslų – mokslo potencialo stiprinimas Lietuvoje ir visame Centrinės Europos regione, plėtojant antrepenerystės ir inovacijų ekosistemą, stiprinant aukštos kokybės mokslo ir verslo partnerystę bei verslo studijas.

„Tai išskirtinis įvykis VU ir visam Lietuvos aukštajam mokslui. Puikią tradiciją turintis Jungtinės Karalystės universitetas po ilgai trukusių derybų pasirinko būtent mūsų universitetą verslumo ir inovacijų veikloms kurti ir plėtoti. Šis žingsnis leis dar labiau įtvirtinti mokslu grįstų žinių svarbą Lietuvoje, duos teigiamą tarptautinio bendradarbiavimo pavyzdį, padės stiprinti mokslo ir verslo partnerystę. Galime pelnytai pasidžiaugti VU Verslo mokyklos lyderyste šioje srityje“, – teigia VU rektorius prof. dr. R. Petrauskas.

Šis susitarimas – tai naujos kokybės kryptis Lietuvos aukštajame moksle. Kitaip nei tradicija tapęs bendradarbiavimas skatinant tarptautinį mobilumą, inicijuojant bendrus mokslo projektus ir kuriant jungtinius tinklus, su šia partneryste į Lietuvą ateina pasaulyje pripažintas universitetas, kuris sustiprins Lietuvos mokslo potencialą, kartu su VU Verslo mokykla plėtos aukšto lygio mokslinius tyrimus, stiprins Lietuvos startuolių ekosistemą, skatins inovacijų plėtrą ir prisidės prie aukštojo mokslo konkurencingumo didinimo. VU ir Lankasterio universiteto susitarimas apima ir bendradarbiavimą studijų srityje, kuriuo siekiama plėtoti verslo studijas ir mokymąsi visą gyvenimą.

„Nuoširdžiai sveikinu Vilniaus ir Lankasterio universitetus užmezgus šią reikšmingą strateginę partnerystę, sustiprinsiančią dvišalį bei tarptautinį Jungtinės Karalystės ir Lietuvos bendradarbiavimą ypač svarbioje mokslinių tyrimų ir studijų srityje, siekiančioje transformuoti mūsų šalių ekonomikas ir gyvenimo kokybę“, – sako Jungtinės Karalystės ambasadorius Johnas Brianas Olley.

Per ateinančius dvejus metus VU Verslo mokykla ir Lankasterio universiteto Vadybos mokykla turės parengti veiksmų programą, kuria bus siekiama, kad VU Verslo mokykla taptų stipriausia verslo mokykla Centrinėje Europoje.

„Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje įvyko daug pozityvių pokyčių gerinant studijų kokybę, mokslo ir inovacijų konkurencingumą, stiprinant šalies mokslo potencialą. Kartu su šiais pokyčiais šalies universitetai tapo ir potencialiais pasaulinės rinkos žaidėjais. Pagrindinė Lietuvos aukštojo mokslo ateities kryptis yra tarptautiškumas ir tarpdiscipliniškumas – taip Lietuvos aukštosios mokyklos ir toliau stiprins mūsų šalies švietimo sistemą.

Šiandien stipriausiose pasaulio valstybėse verslo mokyklos yra inovacijų plėtros įgūdžių ir mokymo procesų naujovių katalizatoriai. Į Lietuvą ateinant pasaulinio lygio universitetui, VU atveriamos naujos galimybės lyderiauti Europoje“, – teigia Lietuvos švietimo tarybos pirmininkė prof. dr. Saulė Mačiukaitė-Žvinienė.

Susitarimą pasirašė VU rektorius prof. dr. Rimvydas Petrauskas ir Lankasterio universiteto vicekancleris prof. Simonas Guy. Dėl pandeminės situacijos pasaulyje sutartis buvo pasirašyta virtualioje ceremonijoje, tiesiogiai transliuotoje iš Jungtinės Karalystės ambasados Vilniuje ir Lankasterio universiteto.

Ed1Nuotolinis, mišrus mokymas, sužaidybinimas, mokymosi analitika – prieš metus visa tai skambėjo kaip ateities vizija. Šiandien tai realybė, kurioje gyvena visas pasaulis. Kokias technologijas, įrankius pasitelkti, kad mokant(is) nuotoliniu būdu padidintume įsitraukimą? Kaip išlaikyti dėmesį ar perteikti sudėtingą informaciją? Tai tik maža dalis iššūkių, su kuriais dabar susiduriama. Būtent COVID-19 pandemijos paveiktoms zonoms švietime šiemet ir bus skiriama daugiausia dėmesio Vilniaus universiteto (VU) Verslo mokyklos jau antrą kartą organizuojamame dešimties dienų trukmės „Edtech hackathone 2020“.

„Šis renginys – svarbus žingsnis telkiant ir auginant EdTech startuolių ir švietimo inovacijų kūrėjų bendruomenę Lietuvoje. Mūsų švietimo problemos kartu yra ir didžiulės galimybės iš esmės pagerinti mokymąsi ir studijas. Mokykloms ir universitetams šiandien ypač reikalingas drąsus ir inovatyvus požiūris, spartus naujovių ir technologijų kūrimas, įdiegimas ir išbandymas. Todėl šioje srityje mums labai reikia „svajonių komandų“, turinčių puikių idėjų ir didelių ambicijų su edukacinėmis technologijomis tapti geriausiomis.

Tikiuosi, kad šiame „EdTech Hackatone“ atsiras ne vienas EdTech startuolis, kuriantis ateities mokyklą ne tik Lietuvai, bet ir pasauliui“, – sako dr. Vladas Lašas, „EdTech Forum Lietuva“ bendraįkūrėjis ir „Edtech Hackathon 2020“ komisijos narys.

Renginio metu susibūrusios inovatorių komandos dirbs su technologiniais sprendimais, kuriuos realiai galės įgyvendinti ir už renginio ribų. Kartu su hakatonu rengiamas 7 vakarus vyksiantis konferencijų ciklas – edukacinių technologijų savaitė. Kiekvieną vakarą lauks įdomūs pranešimai ir diskusijos, o jų dalyviai galės pasinaudoti ir išskirtine galimybe dalyvauti virtualioje ekskursijoje po CERN laboratoriją.

Svarbiausioje diskusijoje „The Future of Work is Now: How can Lithuania embrace it?“ susitiks tarptautinių technologinių įmonių lyderiai, Lietuvos viešojo sektoriaus ir startuolių atstovai. Visi renginiai taip pat bus transliuojami gyvai.

„Dar nebuvo laikotarpio, kuris taip aiškiai parodytų, kokį svarbų vaidmenį pasaulyje atlieka edukacinės technologijos – ypač šiandien, vidury nenuspėjamos pandemijos. Hakatonai yra puikus būdas susiburti patiems geriausiems bei ryškiausiems ir kartu bendradarbiauti dėl vieno tikslo – surasti novatoriškus ir kūrybiškus iššūkių, su kuriais susiduriame visuomenėje, sprendimus.

Dėl stipraus dalyvių palaikymo ir įsitraukimo tokio masto bendradarbiavimas dažnai sukuria itin tikslingus rezultatus, o konkurencinis hakatono aspektas suteikia sveiką energijos dinamiką. Nekantriai laukiu, kokie sprendimai atsiskleis šių metų hakatone“, – sako Rita Sakus, Lietuvos verslo angelų asociacijos (LitBAN) valdybos ir „Edtech Hackathon“ komisijos narė.

Virtualioje renginio atidarymo ceremonijoje dalyvius sveikins ir darbui įkvėps Vilniaus meras Remigijus Šimašius, VU rektorius prof. Rimvydas Petrauskas ir VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė. Atidaryme taip pat dalyvaus dr. Clement’as Duhart’as – Prancūzijoje esančio „Da Vinci“ inovacijų centro įkūrėjas ir Masačusetso technologijos instituto (MIT) „Media Lab“ mokslininkas. Jis dalyviams skaitys pranešimą dirbtinio intelekto ir pokyčių švietime tema.

„Dabartinė situacija pasaulyje rodo, kad švietimo technologijos ir jų integravimas į mokymosi procesą ypač aktualu. Dėl šios priežasties mūsų jau antrus metus organizuojamas hakatonas įgyja dar didesnę reikšmę – tai puiki galimybė ne tik verslo studentams ir visiems suinteresuotiems asmenims patiems sugalvoti ir realizuoti švietimo technologinius sprendimus. Nepaprastai džiaugiamės, kad šiais metais hakatono pranešėjų, mentorių, partnerių tinklas yra dar platesnis ir stipresnis, tai tik sustiprins renginio kokybę. Labai dėkojame visiems, kurie palaiko ir remia mūsų iniciatyvą“, – sako VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė.

„Edtech Hackathon 2020“ vyks lapkričio 12 d. nuotoliniu būdu – registracija vyksta iki lapkričio 11 d. Renginio programą ir registraciją rasite čia.

 

VUBS2021 m. lapkričio 12 d. Vilniaus universitetas (VU) ir Jungtinės Karalystės Lankasterio universitetas pasirašys memorandumą, kuriuo susitariama dėl mokslinių tyrimų ir inovacijų centro R-E-D (angl. Research, Engagement and Delivery research) sukūrimo. Šis centras bus Lankasterio universiteto Vadybos mokyklos ir VU Verslo mokyklos jungtinė mokslinių tyrimų, inovacijų, žinių, gerosios praktikos pasikeitimo ir mokslo potencialo stiprinimo platforma.

„Mes labai džiaugiamės nauja partneryste su VU Verslo mokykla – tikimės abipusiškai naudingo bendradarbiavimo. VU turi turtingą ir garsią istoriją – ši partnerystė bus ypač vertinga Lankasterio universiteto Vadybos mokyklos tarptautinei bendruomenei. Tarp mūsų ir VU matome daug sinergijų ir per ateinančius dvejus metus tikimės sukurti būdus, kaip galėsime efektyviausiai dirbti kartu dalijantis geriausiomis praktikomis šeimos verslo, antreprenerystės, mažų ir vidutinių verslų, regioninio vystymo srityse, sustiprinti studijas, sukuriant teigiamus pokyčius Jungtinėje Karalystėje ir Lietuvoje“, – teigia prof. Angusas Laingas, Lankasterio universiteto Vadybos mokyklos dekanas.

Lankasterio universiteto Vadybos mokykla yra viena iš nedaugelio pasaulio verslo mokyklų, turinčių keturgubą akreditaciją. Tai viena iš seniausiai įkurtų verslo mokyklų Jungtinėje Karalystėje, ji vienija tarptautinę studentų ir darbuotojų bendruomenę iš daugiau nei 180 šalių. Ši mokykla studijų programas vykdo 24 šalyse, yra įkūrusi universiteto miestelius Kinijoje, Vokietijoje, Ganoje ir Malaizijoje. Lankasterio universitetas pasaulio universitetų reitinge užima 136 vietą ir yra tarp 15 procentų geriausių pasaulio universitetų.

Sutartis bus pasirašoma Jungtinės Karalystės ambasadoje Lietuvoje ir pačiame Lankasterio universitete. Jungtinės Karalystės ambasadoje VU rektorius prof. R. Petrauskas sutartį pasirašys gyvai, o Lankasterio universiteto atstovai tai padarys tiesioginės transliacijos metu savo universitete. Pasirašant sutartį dalyvaus Jungtinės Karalystės nepaprastasis ir įgaliotasis ambasadorius Johnas Brianas Olley ir Lietuvos Respublikos ambasadorius Jungtinėje Karalystėje Renatas Norkus.

Mylimiausias seimos verslasKviečiame dalyvauti jubiliejinės VU Verslo mokyklos ir naujienų portalo 15min organizuojamame „Mylimiausio šeimos verslo“ konkurse. 

Šiemet šventinio vakaro metu apdovanosime net tris šeimos verslus, kurie varžysis šiose kategorijose:

  • Mylimiausias šeimos verslas
  • Šeimos verslas 2020 
  • Jauniausias šeimos verslas 

Daugiausiai simpatijų sulaukę šeimos verslai bus apdovanoti, o jų istorijos papasakotos 15min portale.

Kaip dalyvauti:

Užpildykite anketą, kurioje trumpai pristatykite savo šeimos verslą, papasakokite, kaip gimė jo idėja ir pasidalinkite savo didžiausia svajone, susijusia su turimu šeimos verslu.

Anketos nuoroda: https://www.15min.lt/projektas/versli-seima

Anketas pildyti galite iki lapkričio 13 d.!

 

Balsavimas:

Balsavimas vyks 15min polapyje Versli šeima, lapkričio 16–30 dienomis.

Portalo 15min skaitytojai nuspręs, kam atiteks „Mylimiausio šeimos verslo nominacija. Kitose dviejose nominacijose – „Šeimos verslas 2020 ir „Jauniausias šeimos verslas – žodį tars ir 15min skaitytojai, ir VU Verslo mokyklos įsteigta komisija – galutinį rezultatą lems skaitytojų ir komisijos skirtų balų suma.

Konkurso nugalėtojai bus apdovanoti gruodžio 2 d., konferencijos „Versli šeima 2020: Iš kartos į kartą metu.

Pasibaigus balsavimui, susisieksime su konkurso dalyviais.

covidMieli bakalauro studijų pirmakursiai,

Šiuo metu gyvename iššūkių ir nepastovumo kupiname pasaulyje. Dėjome visas pastangas, kad galėtume užtikrinti Jums galimybę studijuoti ir susipažinti gyvai, tačiau situacija sparčiai prastėja. Įvertinę visas dabartines rizikas, susijusias su COVID-19 plitimu, siekdami apsaugoti studentus, dėstytojus ir jų artimuosius, nusprendėme imtis visų atsargumo priemonių ir nuo kitos savaitės, spalio 26 d., laikinai vykdyti studijas nuotoliniu būdu.

Šį sprendimą, atsižvelgdami į aplinkybes, iš naujo peržiūrėsime po keturių savaičių.

Mūsų prioritetas – bendruomenės narių saugumas, tad darome viską, kad tai užtikrintume.

Būkime sveiki ir saugokime vieni kitus!

Picture1Rugsėjo pradžioje naujienų portale 15min startavęs šeimų verslus skatinantis ir palaikantis projektas „Versli šeima“ sulaukė pastiprinimo – socialiniu projekto partneriu tampa Vilniaus universiteto Verslo mokykla, kuri iniciatyvą „Versli šeima“ tęsia jau nuo 2016 metų. Iniciatyva šeimos verslai skatinami dalyvauti „Mylimiausio šeimos verslo“ apdovanojimuose bei kasmetinėse konferencijose. 

Verslios šeimos iniciatyva kilo iš natūralaus poreikio dalintis šeimos verslų  istorijomis, patirtimi, nes apie trečdalis mūsų verslo studentų yra iš šeimos verslų. „Mylimiausio šeimos verslo“ apdovanojimais siekiame įkvėpti jaunus ir jau turinčius patirties šeimos verslų atstovus dalintis ne tik pasiekimais, bet ir iššūkiais. Džiugu, kad kasmet mūsų partnerių, palaikančių šios temos aktualumą tik didėja – šiais metais prie iniciatyvos prijungė ir nauji partneriai Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Lietuvos verslo moterų tinklas,  kurie palaiko ir remia šeimos verslų plėtros idėjąMes kviečiame  visus šeimos verslus dalintis  savo verslų patirtimis ir kartu dalyvauti  „Mylimiausio šeimos verslo konkurse– tai puiki galimybė papasakoti  unikalią savo šeimos verslo istoriją, – teigia dr. Birutė Miškinienė, VU Verslo mokyklos vadovė bei iniciatyvos sumanytoja.

Versli šeimašiemet skaičiuoja jau penktus metus – gruodžio 2 dieną Valdovų rūmuose įvyksiančiame jubiliejiniame iniciatyvos renginyje „Versli šeima: Iš kartos į kartą“ verslo ekspertai dalinsis žiniomis ir praktika, kaip sėkmingai tęsti šeimos verslą ir perduoti iš kartos į kartą, taip pat bus apdovanoti „Mylimiausio šeimos verslo 2020“ laimėtojai!Konkurse  trys nominacijos: Mylimiausias šeimos verslasŠeimos verslas 2020 ir Jauniausias šeimos verslas.

Būtent portalo 15min skaitytojai nuspręs, kam atiteks Mylimiausio šeimos verslo nominacija. Ji bus renkama iki lapkričio 30 dienos vyksiančio balsavimo metu. Kitose dviejose nominacijose – Šeimos verslas 2020 ir Jauniausias šeimos verslas – žodį tars ir 15min skaitytojai, ir VU Verslo mokyklos įsteigta komisija – galutinis rezultatą lems skaitytojų ir komisijos skirtų balų suma.

Kaskart kurdami nacionalinius projektus, ieškome ir strateginių partnerių, su kuriais pokyčio visuomenėje galėtume siekti sparčiau ir efektyviau. Partnerystė su VU Verslo mokykla – mums milžiniškas žinių ir jau nuveiktų darbų bagažas, gerosios patirtys ir praktikos, kuriomis galime pasidalinti savo portale su visa Lietuva,  sako15min Rinkodaros vadovė Rima Olberkytė-Stankus. – Mūsų siekis – suvienyti šeimos verslo skatinimo ir stiprinimo srityje dirbančias organizacijas, įmones, profesionalus ir projektus, kad apie šeimų verslus, šeimos verslo kultūrą mūsų šalyje kalbėtume garsiau ir dažniau, o verslams ir šeimoms sektųsi. Pildykite anketą – mes laukiame jūsų šeimos verslo istorijos!

Verslių šeimų apdovanojimams nominatus kviečiame teikti, užpildant trumpą anketą iki lapkričio 13 dienos: https://www.15min.lt/projektas/versli-seima.

Balsavimas už konkursui „Mylimiausias šeimos verslas 2020“ pasiūlytus šeimų verslus vyks lapkričio 16-30 dienomis, o gruodžio 2 d. bus paskelbti ir apdovanoti nugalėtojai iškilmingame renginyje Valdovų rūmuose.

Apie naujienų portalo 15min socialines iniciatyvas  

15min „Versli šeima“ – tai jau trečias nacionalinės reikšmės socialinis projektas, kuriuo siekiama pokyčio. Naujienų portalas 15min kasmet vykdo jau tradicija tapusį projektą „Šiemet buvau geras“, kurio tikslas – paviešinti, paskatinti ir pasidžiaugti Lietuvoje aktyviai veikiančių bendruomenių, fondų, asociacijų, nevyriausybinio sektoriaus organizacijų ir pilietinių, savanorystės iniciatyvų idėjomis, darbais ir rezultatais.

Šių metų rugpjūtį pradėtas ir 15min projektas „Tu esi aš“, kurio tikslas – atkreipti visų mūsų dėmesį į itin sparčiai amžėjančią Lietuvos visuomenę, paskatinti atsikratyti nusistovėjusių stereotipų amžiaus atžvilgiu ir į amžėjimo klausimą pažvelgti ne kaip į socialinę problemą, o atvirkščiai – kaip į galimybę ir būtinumą jau šiandien drauge kurti tvarius skirtingų kartų santykius ir skatinti darnią „sidabrinę“ ekonomiką.

mentorystėPrasidėjus naujiems mokslo metams, Vilniaus universitete (VU) startuoja trečius metus skaičiuojanti Mentorystės programa. Joje dalyvaujantys studentai gali pasirinkti asmeninį mentorių, kuris ne tik patars, kaip įveikti iškilusius iššūkius, bet ir padės ieškoti naujų galimybių ar net įkvėpimo. Per praėjusius akademinius metus mentorių patarimais ir pagalba pasinaudojo 123 VU studentai.

„Šioje programoje ypač naudinga dalyvauti studentams, kurie siekia platesnės veiklos universitete, ieško atsakymų, ką veiks pabaigę studijas, domisi darbo rinkos teikiamomis galimybėmis. Mentorystė taip pat skirta padėti abejojantiems dėl studijų pasirinkimo ar praradusiems motyvaciją studijuoti. Patyrę, sėkmingai dirbantys ir gebantys įkvėpti patarėjai – mentoriai – padės studentams išsigryninti savo tikslus ir uždavinius. Kai studentas aiškiai suvokia savo tikslus, jam daug lengviau ir geriau sekasi mokytis, jis sėkmingiau baigia studijas, efektyviau panaudoja visą jų laiką“, – pasakoja VU mentorystės veiklos koordinatorė Inga Dundulytė.

Į mentorystės veiklą įsitraukę studentai teigia, kad joje dalyvauja tikėdamiesi tobulėti, praturtinti žinias, bendrauti su patyrusiais savo srities žinovais, gauti iš jų praktinių patarimų, pamatyti jų darbo aplinką, iš arčiau susipažinti su pasirinkta profesija.

Vaidos Plaušinaitytės, studijuojančios molekulinę biologiją VU Gyvybės mokslų centre, mentorystės patirtis padėjo labiau suprasti savo siekius ir norus. Bendravimas su mentoriumi suteikė motyvacijos siekti savo tikslo ir padėjo priimti geriausią sprendimą.

„Mentorystės programą pamačiau tuo metu, kai buvau pasimetusi savo karjeros perspektyvose. Svarsčiau apie daug kelių, tačiau negalėjau racionaliai nuspręsti, kuris man yra tinkamiausias, tam reikėjo nuomonės iš šalies, todėl nedvejodama susiradau mentorių ir pradėjome komunikuoti“, – pasakoja V. Plaušinaitytė.

Studentų registracija į Mentorystės programą vyksta nuolat. Spalio pabaigoje numatomas Mentorystės programos pradžios renginys ir dalyvių mokymai. Mentoriais gali tapti įvairių sričių specialistai iš akademinės ir verslo bendruomenės. Nuolat pildomą jų sąrašą galima rasti čia. Daugiau informacijos apie VU mentorystę rasite čia, o atsakymus į kilusius klausimus rasti padės veiklos koordinatorė IDundulytė.

dronas be adoNaujus studijų metus Vilniaus universiteto Verslo mokykla pasitinka rekordiškai išaugusiu studentų skaičiumi: priimtųjų į bakalauro studijas skaičius išaugo beveik 60 proc., magistrantūros – 20 procentų.

„Šie metai visiems pilni iššūkių, tačiau džiaugiamės, kad mūsų nuolatinis darbas siekiant studijų kokybės ir verslumo kompetencijų ugdymo davė puikius rezultatus. Bakalauro Tarptautinio verslo studijų programa pateko tarp penkių populiariausių programų.  Tai parodo itin didelį pasitikėjimą mūsų vykdomomis studijomis, o mus skatina dar labiau tobulėti” – teigia VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė

Šiais metais studijas taip pat pradeda ir nemažai užsienio studentų. Smagu, kad jų skaičius yra tik šiek tiek mažesnis lyginant su 2019 metais. VU Verslo mokyklos tarptautinę bendruomenę papildė studentai iš Vokietijos, JAV, Pietų Afrikos Respublikos, El Salvadoro, Islandijos, Honkongo, Kinijos, Norvegijos, Italijos, Baltarusijos, Ukrainos, Azerbaidžano ir kitų šalių. Taip pat šiais metais semestrui studijų pagal atskirą bendradarbiavimo susitarimą atvyksta grupė  verslo studentų iš Pôle Léonard de Vinci universiteto Paryžiuje.

Magistrantūros studijos šiais metais taip pat sulaukė didesnio populiarumo. Kaip ir praėjusiais metais International Project Management programa išsaugojo populiariausios programos poziciją. MBA Entrepreneurship programa šiais metais irgi atsinaujino – siūlo naujovę – Life sciences track‘ą.  

„Priėmimas į magistrantūros studijas mus taip pat labai maloniai nustebino – tokio susidomėjimo verslo magistro studijomis tikrai nesitikėjome. Pirmajame etape pirmuoju pageidavimu norą studijuoti Verslo mokykloje išreiškė 82 proc. daugiau stojančiųjų nei praėjusiais metais. Gaila, kad negalėjome visiems pasiūlyti valstybės finansuojamų vietų – į vieną vietą pretendavo po kelis studentus. Bendrai priėmėme penktadaliu daugiau studentų nei ankstesniais metais – tai mums ne tik džiaugsmas, bet ir atsakomybė“ – teigia dr. Birutė Miškinienė.

 

Antanas Bernatonis | E. Kurausko nuotrauka

Pabandykime įsivaizduoti, kiek dabar kainuotų viena valanda Elono Musko laiko. Prieš 25 metus tikriausiai nebuvo verta labai daug, o šiandien ji kainuotų bent kelis milijonus, tad procentinę grąžą galima nesunkiai įsivaizduoti“, – teigia Antanas Bernatonis, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos studentas, kuris būdamas vos 22 metų jau dirba vadovaujamą darbą, o šių metų rugpjūtį tapo pirmuoju „Human IPO“ Baltijos šalyse. Jo laiką galima nusipirkti, jį parduoti ar saugoti kaip didelę perspektyvą turinčią investiciją.

Kas yra „Human IPO“ ir kaip tai veikia?

„Human IPO“ yra startuolis, kuris bando iš naujo formuoti žmogiškojo kapitalo vertės apibrėžimą ir įgalina žmones investuoti į kitus žmones, kuriais yra tikima. Kas žino IPO (angl. Initial Public Offering) praktiką kompanijose, kai įmonės akcijomis gali būti prekiaujama biržoje ir jų vertę nustato pati rinka pagal paklausos ir pasiūlos santykį, lengviau gali įsivaizduoti ir „Human IPO“ veikimo principą: akcijas atstoja žmogaus laikas, tiksliau, valandos. Asmuo išleidžia ribotą jų kiekį, tuomet kiti gali prekiauti jomis rinkoje ir uždirbti iš to asmens laiko kaip iš akcijų. Nors uždarbis galimas ir artimoje ateityje, tačiau tai greičiau yra ilgalaikė investicija. Kitais žodžiais tariant, šis startuolis įgalina investuotojus uždirbti iš kitų žmonių sėkmės. „Human IPO“ vizija – reikia pradėti vertinti žmogiškąjį kapitalą kaip labai potencialią ir didelę grąžą atnešti galinčią investiciją, kartu ir paskatinti žmones veikti parodant tikėjimą jais.

Ar investavimas į žmogaus laiką yra populiarus reiškinys pasaulyje?

Pasaulyje investavimas į žmogaus laiką yra labai naujas dalykas. Žinoma, buvo įvairių idėjų ir bandymų jas įgyvendinti. Pavyzdžiui, 2008 m. paprastas vaikinukas Mike’as Merrillas įvykdė utopinę idėją ir tapo pirmuoju žmogumi pasaulyje, pradėjusiu savo IPO. Tiesa, jis buvo radikalas ir pardavinėjo ne savo laiką, bet tiesiog save išskaidė į 100 000 akcijų, kurias pradėjo pardavinėti po 1 dolerį. Per kelerius metus susilaukė daug dėmesio, investuotojų, vienu laikotarpiu jo akcijos kaina pakilo net iki 18 dolerių, o jis savo gyvenimo sprendimus perleido priimti akcininkų susirinkimui. Kaip tai atrodė? Viena iš istorijų – akcininkai balsavo, ar jis gali susitikinėti su mergina, akcininkams patvirtinus jie pasirašinėjo dokumentus dėl santykių, tad galit įsivaizduoti, kokie sėkmingi santykiai tai turėjo būti.

Tokia žmogiškojo IPO pradžia buvo dar prieš gerą dešimtmetį, bet akivaizdu, kad toks modelis plačiajai auditorijai neveiktų. Investavimo į žmogų ir jo laiką užuomazgomis galima būtų laikyti ir tokius modelius, kai, pavyzdžiui, įmonės ar fiziniai asmenys apmokėdavo talentingų studentų mokymosi išlaidas ir vėliau gaudavo dalį jų atlyginimo, kitaip dar vadinamą ISA (angl. Income Sharing Agreement). Dabar žengiamas naujas žingsnis, kai investicija į talentingus žmones gali tapti standartu, įprasta investicija perkant jų laiką.

Rugpjūtį tapote pirmuoju „Human IPO“ Baltijos šalyse, papasakokite apie šią patirtį. 

Į prekybą išleistų mano valandų skaičius buvo visiškai išparduotas per 20 minučių, 99 proc. išleistų valandų buvo išparduota vos per 8 minutes, kas yra be galo greitai, o kaina per kelias valandas pakilo tikrai įspūdingai. Šiandien prekiaujama +661 proc. nuo pradinės kainos, ir tai yra didžiausias augimas „Human IPO“ platformoje. Tad investicinė grąža investuotojams jau dabar atrodo tikrai neblogai ir tai įrodo, kad žmogiškasis kapitalas gali būti naujai atsivėrusi rinka investavimui. Mano misija tapus pirmuoju „Human IPO“ Baltijos šalyse – atkreipti dėmesį į konceptą, „palaužyti“ standartus ir atrasti naujus talentus vietinėje rinkoje, į kuriuos ir pats būčiau pasiruošęs investuoti, tad jaučiu, kad pradžia yra tikrai sėkminga.

Kaip gavote šį pasiūlymą?

Pasiūlymą gavau gana netikėtai. Seku tendencijas Tech srityje ir išbandau naujus į rinką paleistus produktus, taip prisijungiau ir prie šios platformos. Gavau pasiūlymą paleisti IPO ir paviešinti šią idėją Baltijos šalyse. Sutikti buvo nesunku, kadangi tiek dauguma prie šio projekto prisijungusių asmenų, išleidusių savo IPO, tiek investuotojai yra žmonės iš Silicio slėnio, „30 under 30“ sąrašų, „Fortune 500“ įmonių įkūrėjai ir panašaus kalibro žaidėjai, kurie savo patirtimi, kontaktais ir žiniomis tikrai gali padėti.

Kaip manote, ar Lietuvoje artimiausiu metu atsiras daugiau „Human IPO“? 

Lietuvoje yra daugybė talentingų ir perspektyvių žmonių, kurie, tikiuosi, tikrai atsidurs „Human IPO“ ir pats galėsiu į juos investuoti. Tikrai matau puikių specialistų dabartinėje ir augančioje kartoje, kurie skatina pokytį, kuria inovacijas ir opių problemų sprendimus, kritiškai žiūri į iššūkius. Jiems atsidūrus „Human IPO“ atsiranda galimybė ne tik paskatinti ir pasidžiaugti jų pergalėmis, bet ir patiems iš to uždirbti. Ar ne puiki galimybė būtų tuo ir pasinaudoti?

rug1

Mielieji,

Artėjant mokslo metų pradžiai, norime pasveikinti naujuosius ir esamus VU VM bendruomenės narius su šia gražia švente.

Pastarieji mokslo metai mums atnešė nemažai iššūkių, tačiau bendromis pastangomis šį sudėtingą laikotarpį įveikėme sėkmingai. Virtualioje mokymosi aplinkoje jau nesame naujokai – tiek dėstytojai, tiek studentai jau įvaldė nuotolinio mokymosi  ypatumus ir subtilumus.

Nors visų jūsų pasiilgome ir šį semestrą labai norėtume susitikti gyvai, bet įvertinę visas rizikas susijusias su COVID-19,  ypatingai didelius būsimų pirmakursių  srautus, atvykstančių užsienio studentų skaičius, turime priimti atsakingus ir saugius sprendimus...

  • II-IV kurso bakalauro studentai VU VM mokysis nuotoliniu būdu.
  • 25% bakalauro studijų programos Tarptautinis verslas (sesijomis) I kurso studentų paskaitų ir seminarų bus vykdomi nuotoliniu būdu.
  • 50% Verslo vadybos papildomųjų studijų klausytojų paskaitų ir seminarų bus vykdomi nuotoliniu būdu.
  • I kurso verslo bakalauro studentams užtikrinsime saugias galimybes studijuoti fiziškai.  
  • Magistrantūros studentai taip pat studijuos auditorijose, užtikrinant saugias sąlygas.

Visus kviečiame sudalyvauti susipažinimo šventėje, kuri planuojama rugsėjo 14 d.

Mokslo metų pradžia I-IV kurso bakalauro studentams – rugsėjo 14 d. Magistrantūros studentams paskaitų pradžia– rugsėjo 17 d.

Pasikeitus pandeminei situacijai, su džiaugsmu lauksime JŪSŲ VISŲ #VUVM auditorijose.

Nuoširdžiai dėkodami už supratingumą ir linkėdami išlikti sveikiems,

 

Dr. Birutė Miškinienė,
VU Verslo mokyklos direktorė
 
Justinas Brazaitis,
VU SA Verslo mokyklos pirmininkas
 

EK 180621 00639

Pasibaigęs pagrindinis priėmimo į magistrantūros studijas etapas parodė, kad Vilniaus universiteto Verslo mokykla sulaukia vis daugiau dėmesio ir pasitikėjimo iš norinčių studijuoti verslo magistrantūros studijose – šiais metais buvo sulaukta beveik dvigubai daugiau stojančiųjų prašymų lyginant su praėjusiais metais.

„Džiugu, kad šiemet pirmajame etape sulaukėme tokio didelio susidomėjimo mūsų siūlomomis verslo magistrantūros studijomis. Pirmuoju pageidavimu norą studijuoti pas mus išreiškė tiek stojančiųjų, kiek dar nebuvo – 82 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Antrajame etape taip pat „sumušėme“ rekordą – į vienos iš programų likusią laisvą valstybės finansuojamą vietą pretendavo 24 žmonės. Tai parodo, kad mūsų nuolatinis darbas siekiant aktualių ir praktinių verslo studijų yra tikrai pastebėtas ir įvertintas, tačiau kartu kelia ir pagrįstų  klausimų, kodėl toks mažas valstybės finansuojamų vietų skaičius skiriamas verslo sričiai, kuri yra tokia populiari tarp kandidatų. Verslo magistrantūrą  paprastai renkasi jau solidžios darbo patirties turintys žmonės ir tik vienas kitas tiesiai po bakalauro studijų, todėl akivaizdu, kad sprendimas studijuoti yra atsakingas ir motyvuotas“ – teigia VU verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė.

Šiais metais priėmimas yra vykdomas į Skaitmeninės rinkodaros, Digital Marketing, Tarptautinio verslo finansų, International Project Management ir MBA Entrepreneurship studijų programas.  Pagrindiniame etape studijų sutartis sudariusių studentų skaičius, lyginant su praėjusių metų rezultatais, taip pat išaugo 35 proc. Nemaža dalis studentų svarsto tik valstybės finansuojamas vietas, tad dėl didelio konkurso ir riboto šių vietų skaičiaus studijas atideda ateičiai.

„Mūsų Verslo mokyklos filosofija yra grindžiama samprata, kad magistrantūros studijos yra tikrai atsakingas ir ambicingas sprendimas, rimta laiko ir pastangų investicija. Tikrai siūlome pasinaudoti savo teise ir pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą, tik dar kartą pasikartosiu – stojančiųjų motyvacija turi būti grįsta ne finansavimo forma, o pasirinkta studijų programa, susijusia su asmenine ir profesine verte. Tikrai nuoširdžiai siūlome pirmiausia padirbėti, atrasti save įdomioje veikloje ir tik tada tikslingai rinktis studijų programą” – teigia dr. Birutė Miškinienė.

Šio metu vyksta papildomas priėmimas į magistrantūros studijas. Stojantieji prašymus pateikti gali iki rugpjūčio 26 d.

36222486 1911285485583149 363843606110273536 o

Ieškote studijų, kurių metu gausite tiek teorinių, tiek praktinių žinių, įgūdžių ir kompetencijų, kurias patogiai galėsite derinti su darbu, kurios suteiks ne tik magistro laipsnį, bet ir naudingą patirtį? Jeigu taip, labai kviečiame studijuoti VU Verslo mokyklos magistrantūroje!

2020 m. priimame į šias  magistrantūros studijų programas:

 

 

Daugiau informacijos ir aktualūs dokumentai www.vu.lt

 

Jeigu turite klausimų, mielai į juos atsakysime!

Rašykite el. p. , skambinkite tel. (8 5) 236 6196 arba 8 612 46044

 

Sutarties pasirašymas

Šiandien, birželio 9 d., Ekonomikos ir inovacijų ministerija ir Vilniaus universitetas pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl mokslu paremto tarptautinio verslumo tyrimų plėtojimo ir sklaidos Lietuvoje.

„Siekiant paskatinti naujų ir inovatyvių verslų kūrimąsi ir formuojant įvairias verslumo skatinimo programas, labai svarbu identifikuoti esamą situaciją ir įvardyti tiek teigiamus, tiek neigiamus veiksnius, galinčius turėti lemiamą įtaką verslui ir pačiai verslumo situacijai šalyje. Tikimės, kad į verslumo tyrimus įsitraukus mokslininkams gausime daug naudingų rekomendacijų ir įžvalgų, kurios padės tobulinti Lietuvos verslumo skatinimo sistemą“, – sako laikinai ekonomikos ir inovacijų ministro pareigas einantis energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas.

Ekonomikos ir inovacijų ministerija ir Vilniaus universitetas sutarė bendradarbiauti skatinant mokslininkų ir tyrėjų įsitraukimą į verslumo tyrimus, GEM (angl. Global Entrepreneurship Monitor)  pagrindu atlikti gilesnius tyrimus ir užtikrinti rezultatų sklaidą visuomenei, o svarbiausia – tyrimų pagrindu teikti rekomendacijas dėl Lietuvos verslumo skatinimo, stebėsenos bei reglamentavimo tobulinimo. GEM – visame pasaulyje pripažįstamas ir didžiausias pasaulyje verslumo situacijos tyrimas. Lietuvoje stebėseną atliks vienintelė tam turinti įgaliojimą Vilniaus universiteto Verslo mokyklos tyrėjų grupė.

„Mokslas, studijos ir verslas yra kertinės sudedamosios kiekvienos valstybės ekonomikos augimo dalys. Vilniaus universitetas yra institucija, kuri vienija aukštos kvalifikacijos mokslininkus ir tyrėjus, savo ekspertinėmis žiniomis galinčius prisidėti prie valstybės gerovės – ši bendradarbiavimo sutartis yra dar vienas svarbus žingsnis siekiant, kad Lietuva taptų pažangia mokslo valstybe ir būtent mokslinių tyrimų pagrindu būtų priimami valstybei svarbūs sprendimai“, – teigia Vilniaus universiteto rektorius prof. Rimvydas Petrauskas.

GEM tyrimas svarbus ir tuo, kad suteikia galimybę būti reitinguojamiems globalaus verslumo ir plėtros indekse – GEDI (angl. Global Entrepreneurship and Development Index). Dėl šio indekso galimas šalių palyginimas išryškinant jų silpnybes ir potencialias tobulinimo sritis, rezultatų pritaikomumas formuojant šalių vidaus politiką ir programas. Tikimasi, kad bendradarbiaujant su Ekonomikos ir inovacijų ministerija bus surastos galimybės dalyvauti šiame reikšmingame tyrime.

„Jau ne vienerius metus siekėme, kad Lietuvoje būtų atnaujintas GEM tyrimas, kuriame dalyvauja daugiau kaip 70 valstybių. Mums, Verslo mokyklai, kurios svarbiausias tikslas – ugdyti verslumo kompetenciją, labai svarbu žinoti, kokia yra reali verslumo situacija pasaulyje ir, žinoma, Lietuvoje, numatyti verslias veiklas ir tendencijas. Būtent šis tyrimas ir parodo, kokia dalis gyventojų užsiima ankstyva verslo kūrimo veikla. Tikime, kad įsitraukdami į aukšto lygio tarptautinę tyrėjų grupę prisidėsime prie tvarios verslumo ekosistemos plėtros Lietuvoje ir už jos ribų“, – teigia dr. Birutė Miškinienė, Vilniaus universiteto Verslo mokyklos vadovė.

Vilniaus universiteto Verslo mokykla bus atsakinga už  šios sutarties vykdymą.

VU VM fasadasVilniaus universiteto (VU) Verslo mokyklos Tarptautinio verslo programos (anglų kalba) studentai, vadovaujami dėstytojo dr. Eigirdo Žemaičio pavasario semestrą dalyvavo projekte „Virtual Business Professional“ kartu su studentais iš viso pasaulio. Šiais metais buvo analizuojami „Google“, „Starbucks“ ir „Audi“ reputacijos atvejai virtualioje erdvėje. Net keturias prizines vietas užėmė VU Verslo mokyklos studentai.

Šiais metais programoje dalyvavo 530 studentų iš 14 institucijų, esančių 7 šalyse (Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Indijoje, Lietuvoje, Ispanijoje, JAV), o patys studentai buvo iš daugiau nei 40 šalių. Iš viso susibūrė net 90 skirtingų komandų, nes studentai paskirstomi į virtualias grupes, sudarytas iš penkių ar šešių narių, atstovaujančių skirtingas institucijas. Komandos dirba su realiais klientų projektais šešias savaites. Tai sunkus, sudėtingas, tačiau naudingas ir įdomus projektas.

Dovydas Stasytis„Turėjau galimybę dalyvauti šiame nuostabiame projekte ir labai džiaugiuosi to nepraleidęs. Galiu išskirti du kertinius patobulintus įgūdžius. Pirmasis, pats įdomiausias, tačiau taip pat ir sudėtingiausias dalykas buvo susidūrimas su tikros, milžiniškos korporacijos iššūkiu – vykdėme analizę bei dėliojome strategiją, kaip „Audi“ gali įžengti į Suomijos rinką su savo nauju produktu – universaliu eismo registratoriumi. Antrasis patobulintas įgūdis – tai virtuali tarpkultūrinė komunikacija. Šeši komandos nariai, trys šalys bei penkios laiko zonos sukėlė nemažai iššūkių, su kuriais susiduria ir tarptautinės organizacijos, tad tai buvo puiki praktika bei pavyzdys kaip tai veikia. Virtuali komunikacija kiekvieną dieną tampa vis aktualesnė, o šio projekto metu atsiradusios ekstremalios aplinkybės, kurios užgriuvo visą pasaulį, tik dar kartą įrodo jos svarbą bei efektyvumą“ – savo įspūdžiais apie projektą dalijosi VU Verslo mokyklos antro kurso studentas Dovydas Stasytis.

Šiais metais studentai dirbo su „Google“, „Starbucks“ ir „Audi“ klientų projektais. „Google“ ir „Starbucks“ projektai buvo orientuoti į reputacijos internete valdymą, o „Audi“ projektas – iššūkis patekti į rinką. Po projekto vienas iš „Audi“ atstovų teigė, kad dalyvavimas projekte jiems patiems buvo įkvepianti patirtis. Komandos, kurios kūrė „Audi“ įėjimo į rinką strategiją, pažvelgė į projektą iš daugelio skirtingų perspektyvų ir pateikė jiems daug naujų įžvalgų. Jų rezultatai yra labai naudingi ir bus realiai naudojami kuriant mūsų įėjimo į rinką strategijas.

„Audi“ įėjimo į rinką strategiją kūrusių komandų kategorijoje pirmą vietą užėmė Idos Sinisalo komanda, antrą – studento Dovydo Stasyčio grupė. „Starbucks“ kategorijoje pirmą vietą užėmė komanda, kurioje dirbo VU Verslo mokykloje pagal Erasmus mainus atvykusi studentė iš Ispanijos Noelia Raquel Macias Silva. „Google“ kategorijoje trečią vietą užėmė studento Matthis Gruel grupė.

„Džiugu, jog VU Verslo mokyklos studentai kartu su Erasmus studentais jau antrus metus iš eilės taip sėkmingai pasirodo šiame sudėtingame tarpkultūriniame projekte. Dabartinis kontekstas įrodo, kad darbas virtualiose komandose įgauna vis svarbesnę prasmę. Ir tai dar kartą įrodo, kad studijos Verslo mokykloje leidžia įgyti svarbių kompetencijų ir įgūdžių, realiai pritaikomų gyvenime. Labai dėkoju mūsų dėstytojui dr. Eigirdui Žemaičiui už iniciatyvą, įsitraukimą ir tokį puikų jo vadovaujamų studentų dalyvavimą projekte“ – teigia VU Verslo mokyklos vadovė dr. Birutė Miškinienė.

naujienaiKviečiame visus, besidominčius verslo studijomis, susitikti virtualios kavos ir pasikalbėti apie studijų galimybes VU Verslo mokykloje. Kviečiame moksleivius, jų tėvus ir būsimus magistrantus.

Pagal Jūsų pageidavimus, paskirsime susitikimą virtualioje erdvėje su studijų konsultantu, student, Verslo mokyklos vadove ar kitu Jus dominančiu asmeniu ir atsakysime į visus rūpimus klausimus.

Kviečiame susitikti! Registracija.

under construction signage on laptop keyboard 211122Atėjus pavasariui VU Verslo mokykla atsinaujino – tad jau galime sveikintis naujoje svetainėje! Labai džiaugiamės pokyčiais, tikimės, kad jie patiks ir Jums.

Labai laukiame Jūsų pastebėjimų ir komentarų, kaip šią svetainę padaryti dar patogesnę ir geresnę mūsų lankytojams.

 

P. S. nauja svetainė – nemažas iššūkis, tad atsiprašome, jei kils techninių nesklandumų!